پارچه روسری حریر

تولیدپارچه روسری با روشی مدرن و باکیفیت برای تولیدات شال و روسری

تولیدپارچه روسری

تولیدپارچه روسری با روشی مدرن و باکیفیت برای تولیدات شال و روسری .تولید پارچه ی خام برای شال و روسری انواع و اقسام جنس و بافت پارچه موجود است و با دستگاه های مد روز دنیا اقدام به بافت پارچه ی خام شال و روسری در بهترین کارخانه های نساجی اصفهان و یزد .

IMG 20200112 093655 369

روند تولید پارچه ی خام شال و روسری

پارچه ی خام شال و روسری پون که یک کالای واسطه ای است و تولید شال و روسری به کار می روند و از مواد تشکیل دهنده ی ان است پس باید مرغوبیت لازم را داشته باشد .

اول از همه باید نخ خریداری شده از کارخانه های معتبر انجام بگیرد پرا که بافت پارچه به مرغوبیت نخ ان بستگی دارد .

پارچه ی خام برای تولیدات شال و روسری انواع مختلف طرح و جنس دارد . منظور از طرح در بافت پاارچه است نه پارچه های طرح دار .

تولیدکنندگان شال وروسری پارچه های خام شال و رسری را خریداری کرده و بعد طرح های خود را که طراحان طراحی کرده را روی پارچه ها چاپ میکنند .

کسانی هستند که به دنبال پارچه ی خام طرح ساده هستند و نه کسانی هستند که به دنبال پارچه ی خام برای مثال طرح نعله اسبی و یا کندی و یا لویزویتون و یا طرح های دیگر هستند .

DSC 0337

پودبین پارچه ی خام شال و روسری برای تولید شال و روسری

مرحله ی پودبین و مراحل دیگری که در مرغوبیت در چاپ به خصوص چاپ سایلیمیشن مفید است .

یعنی به بگونه ای که اگر پودبین پارچه به خوبی انچام نگیرد و یا پارچه ی خام شال و روسری پودبین نشود شاید در نوع چاپ خیس مشکل خاصی به وجود نیاید ولی در نوع چاپ سابلیمیشن با مشکل مواجه خواهد شد تولیدکننده ی شال و روسری .

20200129 002911

طرح های مختلف پارچه ی خام شال و روسری

جنس و طرح های متنوعی در پارچه های خام شال و روسری وجود دارد . شرکت تیارام هر ساله مدل ها و طرح ها و جنس های مختلفی را زیر بافت میبرد چرا که شرایط بازار و سلایق مردم و مد روز دلایل مهمی برای این کار است .

نام گزاری های متفاوتی هم برای پارچه های خام شال و روسری گزاشته میشود و معمولا هم اسم گزاری بر طبق نوع بافت و نخ استفاده شده تر پارچه ی خام شال و روسری است .

نباید به اسم گزاری توجه زیادی برای خرید کرد بلکه باید نمونه از پارچه را مشاهده کرد و یا حتی عکس پارچه ی مورد نظر را مشاهده کرد تا مطمئن شد همان پارچه است یا خیر .

DSC 0344
امتیاز دهید