پارچه روسری

خرید پارچه ی شال و روسری با قیمتی مناسب

خریدپارچه ی شال و روسری

خرید پارچه ی شال و روسری با قیمتی مناسب . خرید با قیمتی پایین و کیفیتی کاملا مناسب از بهترین تولیدی کارخانه نساجی اصفهان . از تولید به مصرف بدون هیچ واسطه ای خریدی راحت داشته باشید.

DSC 0324

خرید پارچه ی روسری بی واسطه

برای تولید شال و روسری و استفاده از بهترین جنس و بافت پارچه قیمت اهمیت بسیاری خواهد داشت . واین نکته این است که در خرید هر چیزی به دنبال بی واسطه بودن هستیم .

در خرید پارچه روسری شرکت تیارام بی واسطه به مشتریان عرضه خدمات میکند .

تولید پارچه شال و روسری با کیفیت در شرکت تیارام روندی کاملا منظم دارد و در تلاش است که با کمترین قیمت و بهترین کیفیت پارچه های شال و روسری را در خدمت مشتریان عزیزقرار دهد.

نخ های استفاده شده در پارچه های روسری با هم متفاوت هستند و به همین دلیل اسم گذاری های متفاوتی روی پارچه های شال و روسری گذاشته میشود .

شرکت تیارام که تولید کننده ی پارچه ی شال و روسری است در کارخانه ی نساجی اصفهان اقدام به تولید کرده و ازصفر تا صد کارهای پارچه ی شال و روسری را خود انجام میدهد .

IMG 20200206 124421 916

پارچه های شال و روسری چگونه قیمت گذاری میشوند

برای اینکه نخ های تهیه شده که بسیار هم مرغوبیت دارند به پارچه های شال و روسری تبدیل شوند روند خاصی را دنبال میکند .

روندی از قبیل پودبین شدن و از این قبیل که بسیار مهم است و امری حاعظ اهمیت درتولید پارچه ی شال و روسری است .

قیمت گذاری بر طبق نوع نخ استفاده در هر پارچه است و نسبت به گرم هر یک از پارچه های تولید شده ی روسری و شال است همان طور که گفنه شد پارچه های شال و روسری فصل بندی هستند و بهاره و زمستانه گرم پارجه ها بیشتر است و نسبت به کیفیت نخ که مورد استفاده قرار گرفته است قیمت گذاری میشوند.

IMG 20200112 093655 369

قیمت پارچه های شال و روسری با کیفیت

شرکت تیارام سعی دارد که کمترین قیمت را و کمتربن سود را در فروش پارچه های شال و روسری در نظر بگیرد چرا که کیفیت پارچه های روسری تولید شده اهمیت بیشتری دارد .

امری طبیعی است که قیمت گذاری بستگی به قیمت مواد استفاده شده دارد و در پارچه ی روسری قیمت گذاری بستگی به قیمت نخ دارد و رایطه ای مستقیم داردند باهم .

شرکت تیارام قیمت گزاری را مرحله ای انجام میدهد و بسیار مهم هست برایش که پارچه های با رنج قیمت مختلف را تولید کند برای تولیدکنندگان روسری و شال .

DSC 0333
امتیاز دهید